Plan dnia
7:00-8:30 | Schodzenie się dzieci – to czas na zabawy swobodne lub pracę własną. |
8:30-8:50 | Poranna gimnastyka – ćwiczenia profilaktyczne z zakresu terapii INPP. |
9:00 – 9:30 | Śniadanie- dzieci mają możliwość samodzielnie przygotować sobie posiłek, korzystając z udostępnionych produktów, m.in. pieczywo, warzywa, sery, wędliny, herbata owocowa. Dzieci uczone są przy tej okazji samodzielności , korzystania ze sztućców i naczyń. Po zakończonym posiłku dzieci sprzątają po sobie. |
9:40 – 11:00 | Realizacja programu dydaktyczno-wychowawczego, ewentualnie zajęcia dodatkowe. |
11:10 – 11:50 | Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, zabawy ruchowe, spacery. |
12:00 – 12:45 | Obiad, a po nim sprzątanie po sobie, mycie zębów i przygotowywanie się do odpoczynku. |
12:50 – 14:00 | Odpoczynek dla wszystkich dzieci. Dzieci młodsze: odpoczynek na leżakach − słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej, spokojne zabawy swobodne. Dzieci starsze: słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej, zabawy i gry stolikowe, zabawy swobodne. |
14:10 – 15:00 | Realizacja programu dydaktyczno-wychowawczego, ewentualnie zajęcia dodatkowe. |
15:00 – 15:30 | Podwieczorek. |
15:30 – 16:30 | Zajęcia indywidualne, zajęcia fakultatywne, zabawy swobodne w sali i/lub na świeżym powietrzu. |
16:45 – 17:00 | Drugi podwieczorek. |
17:00 – 18:00 | Zabawy swobodne w sali i/lub na świeżym powietrzu. |